Thursday 11 February 2016

Pusat Khidmat Pelanggan (OSC)



Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) ada menyediakan perkhidmatan kaunter Pusat Khidmat Pelanggan (OSC) bagi memudahkan pelanggan mendapatkan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Jabtan/Agensi di bawah KPWKM. Antara perkhidmatan yang ditawarkan termasuk pendaftaran kad OKU, semakan status permohonan, membuat aduan dan pertanyaan mengenai perkhidmatan KPWKM dan agensi termasuk khidmat nasihat dan kaunseling. OSC ini dibuka pada setiap hari bekerja dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang. 

Sehubungan itu, YBhg. Dato/Tuan/Puan adalah dijemput ke Pusat Khidmat Pelanggan (OSC) bagi mendapat perkhidmatan tersebut. Sebarang pertanyaan, pihakYBhg. Dato/Tuan/Puan boleh menghubungi Puan Norhazuren Halid di talian 03-83231087 atau Puan Suzana Md Jamin di talian (03-83231105) atau e-mel kepada suzana@kpwkm.gov.my. 

No comments:

Post a Comment